torsdag den 17. juni 2010

snart ferie

En uge og en dag, så er der sommerferie. Jeg synes altid, at tiden går så stærk, når jeg kommer til denne del af skoleåret. På min skole er vi i fuld gang med at planlægge næste skoleår, og da jeg skal i en helt ny afdeling af skolen, er der meget nyt at finde ud af. Jeg skal sige farvel til min dejlige ottende klasse, som jeg har været så heldig at have siden de gik i anden klasse. Det er meget vemodigt, men samtidigt ser jeg meget frem til at skulle i gang med en ny klasse. Jeg skal overtage en kommende 2.C fra deres meget dygtige klasselærer, som skal arbejde på en ny skole efter sommerferien. Jeg håber, at jeg kan leve op til forædrenes forventninger, ledelsens og nok især også mine egne.
Men indtil videre har jeg den sidste uge tilbage med min egen klasse. Jeg frygter den sidste dag, hvor jeg skal sige farvel til dem. Mit lager af lommeletter bliver nok brugt flittigt på næste fredag.

Og jeg krydser stadig fingre, håber og håber.

3 kommentarer:

  1. Det er en hektisk tid rundt på skolerne. Jeg skal også "flytte hus" fra mellemtrin til indskoling, og det er godt nok spændende, men også lidt hårdt at stå med et ben i to lejre (for ikke at tale om, at skulle sige farvel...), og så har jeg selv eksamen oveni. (Det havde jeg lige glemt for en stund, men jeg må vist tilbage til bøgerne:)

    SvarSlet
  2. Har du set du har vundet i min give away??

    SvarSlet
  3. Ja, sikke heldig jeg har været! Jeg har sendt en mail til dig Malene og takker mange gange.

    SvarSlet