søndag den 13. marts 2011

give away hos mig

Så er det vist blevet tid til en give away hos mig i anledning af, at jeg går snart på barsel, og fordi foråret kommer lige om snart - det ved jeg bare!
Du kan vinde denne dejlige bog " Børnenes idébog", som jeg selv er super glad for at eje. Der er masser af idéer, uanset om man har børn eller ej, og billederne er super fede!
Hvis du vil være med, skal du skrive en kommentar til dette indlæg. Jeg bliver meget glad, hvis du linker på din blog, og du må gerne melde dig som fast læser, men intet af det er et krav. Du må også gerne deltage, selvom du ikke har en blog. Bare du har lyst til at være med!
Jeg trækker en vinder lørdag den 2. april.

30 kommentarer:

  1. Jaaa, Selvfølgelig vil jeg da gerne være med. krydser fingre..:-)

    SvarSlet
  2. Uhh jeg vil naturligvis rigtig gerne være med :O)

    Mette /fruea.com

    SvarSlet
  3. Den er skøn. Har linket til dig. :)

    SvarSlet
  4. Ih, den bog vil jeg gerne vinde, har børnebørn, som det kunne være dejligt at inspirere

    SvarSlet
  5. Så skøn blog...Så dit hjem på Wooz.dk :o) Tror jeg vil følge lidt med..Fortsat go´aften..
    Frk. Lehmann

    SvarSlet
  6. hej... kom forbi efter at have set dit hjem på wooz, Dit hjem ser super hyggeligt ud!

    jeg vil gerne være med i din give away ☺ og linker på min blog ☺

    SvarSlet
  7. Jeg vil rigtig gerne være med og linker lige på min blog :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne være med :D

    Iben J. S.

    SvarSlet
  9. Jeg ELSKER den bog. Og har allernådigst fået lov til at låne - med streg under LÅNE - min mors eksemplar. Men tænk at have sit helt eget... Jeg er så meget med! :-)

    SvarSlet
  10. Jeg vil også gerne være med. Den bog elskede jeg da jeg var barn. Kunne være sjovt at lave med mine børn.

    SvarSlet
  11. den er jeg med på, jeg håber, og ser frem til mange kreative timer sammen med drengene

    maja

    SvarSlet
  12. Har længe ønsket mig den.. den er så fin.
    Er helt klart med
    Lisa

    SvarSlet
  13. Hej Dorthe

    Jeg er helt sikkert med - og der er gave på vej til dig :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  14. Jeg vil helt sikkert også gerne være med. Der må være til virkelig mange timers undholdning.

    Knus Line

    SvarSlet
  15. Jeg er absolut med! Kryder fingrene...

    SvarSlet
  16. Ja tak...
    Har laaaang tid gerne ville have den..

    SvarSlet
  17. :) jeg vil også super gerne være med, rigtig fin blog du har dig;) og åh hvem der bare skulle til, at på barsel;)

    SvarSlet
  18. Jeg vil meget gerne være med. Hvem kan ikke bruge gode ideer på barsel i nyt hus ;-)

    SvarSlet
  19. Hej Dorthe! det er en rigtig god bog som også har fulgt mig gennem min barndom:-) Jeg vil lige fortælle dig, at jeg også har en liggende som jeg fandt på genbrug for et stykke tid siden, som jeg har planlagt til min næste give away..... Håber du synes det er ok?? (laver det først efter din give away) KH Christina.

    SvarSlet
  20. jaaa vil gerne være med :)

    SvarSlet
  21. Jeg vil da meget gerne være med!
    Har du set min lækre giveaway?

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  22. Åh ja det var da i den grad noget! - ææælsker Lis Paludan;0)

    dejlig solskins torsdag, Kh karen Marie

    SvarSlet
  23. Kære Dorthe,

    Kom faktisk blot lige forbi via en anden blog, der havde et meget fristende billede af din lille gave. Sikke en vidunderlig give away :-)))
    Jeg eeelsker Børnenes Idébog!
    Tror stadig, den stor hjemme på mine forældres hylde, men er ikke sikker - så vil meget gerne deltage! Jeg kunne bare bladre i den bog i TIMEVIS, da jeg var barn (og teenager!) - og har lavet adskillige af tingene derfra sammen med min mor.
    Tak fordi du lige tog mig tilbage i tiden!

    Kh. en ny fast læser!
    /Eva fra Stjernestøv i Silkeregn

    SvarSlet
  24. Hej Dorthe
    Tak for sidst!
    Jeg vil rigtig gerne deltage i din give away.
    Knus Mette

    SvarSlet
  25. Jeg ønsker mig den bog rigtig meget. Jeg har ikke haft held til at finde den selv, så nu tager jeg chancen her. Det er meget gavmildt af dig at udlodde den dejlige bog.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  26. Jeg er VILD med denne bog! Krydser fingre for, at jeg får den hjem på min reol...

    Venligst Clara gry

    SvarSlet
  27. Min mor har en kæmpe stak Bo Bedre fra 60'erne og 70'erne, men desværre ikke denne dejlige bog, så jeg vil også gerne deltage i lodtrækningen.

    SvarSlet
  28. Skynder mig lige her på falderebet :)
    Rigtig skøn Give away!
    Smider lige et link på min blog...

    - Sara

    SvarSlet
  29. Jubii ... jeg kan lige nå at være med :) Kan huske bogen fra min barndom, men hvor blev den mon af? Jeg vil elske at eje et eksemplar!

    SvarSlet
  30. Hej Dorthe
    Mange tak for sidst, det var bare så hyggeligt at møde dig. Desuden var du en meget eksemplarisk elev.
    Jeg linker selvfølgelig, selvom der er ikke, er mange dage, før du trækker vinderen.
    Rigtig god weekend.
    Tina:-)

    SvarSlet