torsdag den 31. marts 2011

Blogtræf i Aalborg

I lørdags var jeg til det dejligste blogtræf i Aalborg arrangeret af Lone. Jeg blev så positivt overrasket, da jeg ankom sammen med Mette.  Jeg vidste ikke helt, hvad jeg havde forestillet mig, men var både spændt og nervøs på samme tid. Heldigvis var stemningen helt nede på jorden, og det var nemt at tale med alle de forskellige bloggere, selvom det kun plejer at være foran skærmen det foregår.
Lone havde sørget for et dejligt sted at være, lækker mad, fantastiske præmier, skønne goodiebags og kreative workshops.
Jeg var blandt andet til workshop hos Tina, som fik lært mig at hækle takket være hendes store tålmodighed og gode humør. Så tusind tak for det Tina! Jeg havde kamera med, men tiden fløj bare afsted, så jeg nåede ikke at tage nogle billeder derude. Men da jeg kom hjem, fik jeg taget billeder af den flotte goodiebag.

Stof fra Ferm Living
Lækkert stof fra Unikarina
Jeg vandt en præmie fra Pandora.
Der var mange, der havde sagt ja til at bidrage med gaver til os. Nogle kendte jeg i forvejen, andre var nye for mig. For ikke at glemme nogen, har jeg valgt at linke til en liste her hos Lone. Tak til alle for en dejlig dag:-)

3 kommentarer:

  1. Tak for de rigtig søde ord. Nu glæder jeg mig blot til at se hvad der kommer ud af dine hæklerier fremover.. det er spændende..

    Husk nu at vise os det..
    Lone

    SvarSlet
  2. Det var dejligt at være afsted med dig :)

    SvarSlet
  3. Det lyder da bare superhyggeligt!

    SvarSlet