tirsdag den 1. marts 2011

hårde dage

Det er hårdt at komme i gang igen efter en uges ferie fyldt med dejlige dage. Allerede efter to dage trænger jeg til weekend, det er vist for tidligt.....
Heldigvis kan jeg tænke tilbage på torsdag aften, hvor jeg var til en fantastisk Marie Frank koncert sammen med den søde Mette, og en lørdag aften i Århus til The National koncert sammen med kæresten. Inden koncerten var vi ude at spise en fantastisk burger på Charlie's Café. Vi er ikke ret kendte i Århus, men vi var begge ret begejstrede for burgeren! Koncerten var også skøn, men jeg bliver hurtigere træt i ben og læn, og lysten til at stå meget tæt sammen med andre er der ikke helt på samme måde som tidligere. Selvom vi plejer at tage en del til koncerter, blev vi enige om, at det nok var den sidste koncert på denne side af min termin.
Søndag aften fandt jeg også ud af, at jeg var den heldige vinder hos Kirkesjov, som hele ugen har fejret børnenes fest. Jeg vandt den fine strikkede vest, og da jeg selv måtte vælge størrelse og farve, valgte jeg en størrelse 0 år i råhvid med lilla knap. Billedet er lånt fra Mettes fine blog.

Fik jeg sagt, at der nu kun er 14 dage tilbage, inden jeg går på barsel.....

4 kommentarer:

  1. Hvor vildt at der kun er 14 dage tilbage. Du er sikkert allerede mentalt på barsel. Det er bare den bedste tid der venter dig og jer nu. Lyder skønt med koncerterne, den lille derinde har sikkert også haft en fest.

    SvarSlet
  2. Mums ! Den burger ser lækker ud, og Marie Frank koncerter er noget af det hyggeligste.... 14 dage til barsel! Det bliver da så spændende for dig... håber du har det dejligt, Dorthe!

    SvarSlet
  3. Åh hvor dejjligt med barsel snart. Kommer og drikker kaffe!
    Tænker også på Marie Frank koncert - det var virkelig en dejlig aften.

    SvarSlet
  4. Vibeke, der var fuld gang i maven, hun har god smag!
    Marian, jeg håber også at du har det godt! Sjovt at kunne følge lidt med på din blog.
    Og Mette, kaffe skal der drikkes og masser af kage....

    SvarSlet