onsdag den 21. juli 2010

Hvor er det nu lige...

Hvor er det nu lige ledningen til kameraet befinder sig? Jeg synes ellers, at der er ved at være styr på det meste her i vores hus, men åbenbart ikke... Jeg har ellers taget billeder af de to skønne give aways, jeg har vundet, men billederne kommer først senere.
Jeg har stadig ferie, en af de dejlige ting ved lærerjobbet, men holder mig i gang med projekter rundt omkring i huset og med mit lille bijob i den lokale Fitness World, hvor jeg underviser et par timer om ugen. Min liste med projekter bliver mindre og mindre, så det er dejligt at kunne se, hvordan vores idéer langsomt tager form og bliver til vores hjem.I dag skal jeg mødes med min søster i Ikea, hvor vi skal finde lidt nyt til hendes soveværelse. Dejlig at kunne bidrage lidt med idéer og at kunne se nye muligheder. Hun har haft et hårdt forår, så hun trænger til lidt fornyelse. Mon ikke også jeg selv kan finde lidt derude? Tror ikke min kæreste mener, at der er mere, jeg kan købe derude, men lidt stof kan man altid bruge....
Jeg så også en super idé ved Lis, som jeg tror, jeg skal afprøve.

Ha´en god dag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar