tirsdag den 21. december 2010

kold vintermorgen

Uha hvor er der blevet koldt her i Nørresundby! Heldigvis er min dag uden de store planer. Skal vist kun udenfor for at sende de sidste julekort, handle lidt ind til min farmors jødekager og måske en hurtig tur i genbrug. Ellers skal jeg tilbringe tiden foran brændeovnen med en god krimi og så bare glæde mig til i morgen. I morgen skal jeg nemlig til scanning igen, så er jeg halvvejs gennem graviditeten. Jeg er så spændt på, om vi kan se, om det bliver en dreng eller en pige! Da jeg blev scannet i uge 12, troede jeg aldrig, at tiden ville gå indtil uge 20, men heldigvis er den gået helt vildt hurtigt. Og så glæder jeg mig bare til at se vores lille baby igen!


I går fik jeg købt de sidste julegaver - tror jeg nok. Jeg er ikke helt tilfreds med gaverne til kæresten, så måske leder jeg lidt videre i morgen.
Der var ikke så mange mennesker i Aalborg, som jeg havde troet, så det var ren hygge, da en veninde og jeg var på shopping. Men jeg bliver hurtigere træt, end jeg plejer, så vi måtte lige holde en lille pause på Baresso - ikke ærgerligt:-). Desværre kom min voksende mave i vejen, da jeg skulle ned fra den høje stol, forbi bordet og på toilettet. Min veninde tog det meget pænt, da min chai-latte væltede ned over alle hendes poser med julegaver..... pu ha, hvor var der mange, der kiggede. Og mange poser. Heldigvis gik gaverne nogenlunde fri, men de fik tilgengæld en dejlig juleduft af diverse krydderier....
Hjemme igen skulle de sidste gaver pakkes ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar