lørdag den 17. september 2011

Farveudfordring dag 6 - brun

Elsker efterårets kastanjer
I dag er helt klart den sværeste dag for mig, fordi brun fylder ikke ret meget i vores hjem, hverken i DK eller Holland. Det er dog alligevel lykkes for mig at finde et par sager - chokolade og kaffe tæller vel også med....
Den brune barnevogn
En brun heldragt fra ej sikke lej
Brune futter- slidte futter
Kaffe og chokolade
Weekenden begyndte med en hård nat, hvor lillepigen har haft de vildeste drømme. Hun har snakket løs det meste af natten, rodet rundt, spist hver 1½ time, pillet  i mors hår og trøje, fået en tør ble af far, sovet lidt hos far og stået op sammen med mor, så far kunne få et par timer ekstra. Det plejer at være mig, der får lov at blive liggende, men i dag var jeg vist mest frisk. Lige nu sover hun formiddagslur, og over middag skal hun med sine forældre til marked. Der er nemlig et kæmpe stort marked hernede tirsdag og lørdag med masser af mærkelige ting og sager. Jeg vil på jagt efter lidt stof, ved ikke om det har det, men kæresten mener, at han måske har set det hernede. I aften skal vi ud at spise sammen med vores, indtil videre, eneste hollandske ven. Vi havde også besøg af hende i søndags til eftermiddagskaffe, en hyggelig ældre dame på 73.... mere om det senere.
Fredagsslik
Hollandske bolsjer med kaffesmag
Medbragt dansk musik - Rasmus Walter kan SÅ meget anbefales

Ingen kommentarer:

Send en kommentar