onsdag den 16. november 2011

gaveleg - vil du være med?

Jeg meldte mig til gavelegen hos Frk. Ranke, og hun ville gerne sende legen hele vejen til Holland. Jeg har fået en skøn pakke med forskellige dejlige sager.

Der var lækkert stof, ophæng med bambi og snemænd, uglerefleks, en rulle juletape og lækkert tyggegummi. Ikke dårligt! Mange tak for den fine gave! Jeg er gået i tænkeboks for at finde en gave, jeg kan sende retur.


Nu er det min tur til at sende legen videre! Jeg håber, der findes to, der vil lege med. Reglerne er:

De to første der smider en kommentar får en pakke fra mig! De skal så efterfølgende sende en pakke retur til mig og sende pakkelegen videre på deres blog til 2 nye deltagere.

Der er ingen regler for hvad pakken skal indeholde, det er helt op til en selv at finde på!

Vil du lege med?

2 kommentarer:

  1. Juhu! Melder mig til. Synes aldrig at jeg når det når der er gaveleg ude i bloglandet.

    SvarSlet
  2. Dejligt at du vil være med:-). Sender du din adresse til dorthechalie@gmail.com, så skal jeg finde på en gave og sende til dig:-)

    SvarSlet