fredag den 30. april 2010

flytterod

Midt i alt flytterodet kan man jo lige trænge til en hurtig tur rundt i blogland. I går fandt jeg ud af, at jeg var så heldig at have vundet en give away hos Dorthe. Føler mig bare så heldig! Kurven skal stå på mit kommende kontor, så når jeg kommer så langt, må jeg heller tage et billede af vidunderet. Og selvfølgelig uden det rod, der hersker lige nu. Men tror alligevel, at Dorthe ville være stolt af mig, da jeg får sorteret en hel masse fra, som ryger til genbrug.
Jeg har også vundet en anden give away, men mere om det senere. Jeg må hellere arbejde videre....
PS - hvor er det bare SÅ fedt endelig at have sovet den første nat i det hus, vi købte tilbage i oktober....

4 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se billeder fra jeres nye hjem :)

    SvarSlet
  2. Dejligt at I er kommet godt ind i det nye hjem! :) Håber posten har været forbi!?

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe
    Håber det går godt i det nye hus. Jeg glæder mig til du en på banen igen her på bloggen.
    Og jeg glæder mig bestemt også til der kommer billeder :)
    Kh

    SvarSlet
  4. Hej alle tre. Der er billeder på vej, men mangler lige ledningen til kameraet....
    Helle, posten har været forbi, men brevet har været andre steder også. Min adresse var streget ud, og efterfølgende skrevet igen nedenunder. Ved ikke lige hvad der sker, for post danmark.... Men super fine ting, du har lavet! De bliver også vist frem, når jeg får åbnet nogle flere flyttekasser:-)

    SvarSlet