mandag den 5. april 2010

gaver på vandring

Så skal der vises billeder! Jeg har modtaget en gave fra Lone, som jeg har været meget spændt på. Gaven indeholdt det fineste lakridskonfekt, som er så virkelighedstro, at jeg næsten får lyst til at spise dem.
Lone kom med en idé om en lille ændring af reglerne for gaver på vandring, og jeg synes, det var en god idé. Derfor sender jeg en gave retur til Lone, og jeg skal også sende en gave til to andre. Hvis du har lyst til at modtage en gave fra mig, og hvis du er med på de nye regler, skal du blot skrive en kommentar til dette indlæg. Jeg glæder mig til at skulle sende en gave til Lone, men indtil videre veksler jeg lidt mellem lidt forskellige idéer.


1 kommentar:

  1. Hej Dorthe. Så har jeg været forbi ;o) Måske skulle jeg ha' sendt lidt rigtig lakridskonfekt med også...de frister lidt, kan jeg høre.

    Jeg er spændt på, hvad du finder på og vil så småt begynde at glæde mig ;o)

    SvarSlet