søndag den 25. april 2010

stilhed før....

Ved ikke helt, om det kan kaldes stilhed, når kæresten banker løs på kolonihavehuset for at få skiftet det dårlige træ ud, men i mit hovede er der stilhed. Jeg synes, at jeg har så meget, jeg skal have styr på og have planlagt, inden det går løs i næste uge. Vi skal endelig langt om længe flytte i vores dejlige hus. Vi får nøglen på torsdag, men vi har aftalt med de nuværende ejere, at vi gerne må flytte nogle af tingene ind allerede om onsdagen. Det bliver bare så fantastisk at skulle flytte ind i det hus! Jeg glæder mig til at skulle male, indrette, sætte på plads, lære alle detaljerne at kende og bare falde til. Heldigvis har jeg fri om fredagen, så der er dejlig god tid til at komme i gang med malerpenslen. Mon ikke hele weekenden kommer til at gå med det?

Mandag morgen tager jeg på lejrskole med tre ottende klasser til København. Selvom jeg glæder mig meget til at komme afsted og til at være sammen med min dejlige klasse, er jeg også en smule træt af at skulle tage afsted fra vores hus. Men jeg kommer hjem igen torsdag, heldigvis. Måske er kæresten så blevet færdig med at male.....
Jeg har byttet noget stof med Mia, som I kan se på billedet. Det var en super god byttehandel, og jeg blev så glad, da hun skrev og spurgte, om jeg ville bytte stof. Jeg er jo stadig nybegynder med en symaskine, og jeg har slet ikke særligt meget stof endnu. Men nu har jeg lidt mere.
Her i formiddags fandt jeg ud af, at jeg har været så heldig at vinde en give away hos Kristine. I anledningen af hendes bryllup havde hun lavet en give away med de smukkeste øreringe, som jeg glæder mig sindsygt meget til at få på. Hun har også en anden give away med den smukkeste ring, så hvis du ikke allerede kender hendes blog, så skynd dig forbi.

1 kommentar:

  1. Hej Dorthe.
    Lækkert stof du fik dig :-)
    Og spændende med huset..suk...bare det var os.
    Ha en god lejrtur:o)

    SvarSlet