lørdag den 18. december 2010

første dag i min juleferie - med Bruce



Første dag i min juleferie, hvor er det bare fantastisk! Det er længe siden, jeg sådan har trængt, som jeg gør i år.
Første dag er gået meget langsomt - en dag, hvor jeg kun har lavet, hvad jeg havde lyst til. En langsom opstart med rundstykker og dejlig snak med lidt juleplanlægning ind i mellem. Kæresten har ryddet sne flere gange i løbet af dagen, mens jeg er blevet indenfor ved brændeovnen. Jeg har tilbudt min hjælp flere gange, men han forkæler mig vist en hel del:-).
I morgen kommer mine svigerforældre, så skal der byttes julegaver. Vi skal være sammen med min familie i Nordjylland juleaften, og vi skal derfor først se den anden del af familien senere i julen.
Når svigerforældrene kommer i morgen, skal der hygges med et hjemmebagt julebrød fra Sif Orellanas nye bog "Greven, kammerjunken og den dragende citronmåne". Jeg har ikke prøvet opskriften før, men hendes opskrifter plejer at være gode.
Måske kan jeg lokke kæresten med til julemarked på Nordkraft i Aalborg i morgen formiddag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar