torsdag den 30. december 2010

sådan


Så er julen ved at være pakket ned igen. Det er ikke fordi, vi har ret meget julepynt, men alligevel er det rart at få det væk igen. Elsker når det er fremme, men elsker også den friske start det giver, når det er pakket ned igen.

I går lokkede jeg kæresten med i Ikea for at købe en pusleplads til den kommende baby. I dag er det så blevet samlet, og selve børneværelset begynder at tage form. Langsomt, men sikkert. Og jeg nyder hvert sekund af det:-).
Og hvor jeg nyder min juleferie - hvor har det bare været tiltrængt at blive helt afslappet og fyldt op igen. Langsomme dage med gode gøremål og oplevelser, det kan jeg leve længe på.

2 kommentarer:

  1. Det må være spændende at se børneværelset tage form.
    Godt nytår.

    SvarSlet
  2. Det er super dejligt Eva, især når jeg har ventet så længe:-)

    SvarSlet