onsdag den 15. december 2010

endelig tilbage

Det er efterhånden længe siden, jeg har kigget på min blog. Det er længe siden, jeg har skrevet kommentarer rundt omkring i blogland, og det er alt for længe siden, jeg har haft energi til noget som helst. Det lyder kedeligt og trist, men heldigvis er grunden til det alt andet end det.
Efter mange forsøg og behandlinger er projektet endelig lykkes! Inde i min efterhånden tykke mave vokser en lille baby. Tænk at det kunne lade sig gøre alligevel..... og så er det faktisk okay at være træt træt træt.
Alle siger, at det bliver bedre med trætheden, men desværre ikke hos mig. Til gengæld har jeg ikke haft kvalme eller andre trælse ting, alting vokser bare på mig.

Jeg er stadig vild med bloguniverset, og jeg håber på, at mit energiniveau snart stiger. Jeg har så mange ideer, som jeg lige får startet på, men altså ikke får gjort færdig. Jeg har også planer om at strikke et babytæppe til barnevognen, men jeg kan ikke finde den rigtige opskrift endnu. Heldigvis er der stadig en del måneder til maj:-)

5 kommentarer:

  1. Spændende med et lille maj-barn. Tillykke med den kommende glæde.

    SvarSlet
  2. Nææææh, hvor dejligt!!!! Stort tillykke!
    Du kommer bare tilbage, når energien siger JA!

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe
    Hvor er det dejligt at høre. TILLYKKE. Barnevognstæppe, prøv at kigge hos fantastiske Anne med hverken fugl eller fisk. Hun har strikket nogle stykker og henviser til mønstre. Har også selv overvejet et sådan stykke strik, men ved ikke helt hvem der skulle være modtageren.
    Mange hilsner fra Dorte :O)

    SvarSlet
  4. STORT TILLYKKE Dorthe.
    Ud fra dine tidligere skriverier, som jo har været lidt i koder må jeg da indrømme, at jeg havde en fornemmelse af, at det var sådan noget koderne drejede sig om:)
    Hvor er det dejligt for dig at det endelig er lykkedes!!
    Jeg var TRÆÆÆÆT hele min graviditet, men det er jo til at holde ud når man ved hvorfor:)
    Stort knus fra Rikke!

    SvarSlet
  5. Hej Eva, Miv, Dorte og Rikke. Tak for jeres hilsner! Dejligt endelig at offentlige gøre det. Satser på at energien vender tilbage med den lange juleferie, som jeg netop er startet på i dag:-)

    SvarSlet