fredag den 24. december 2010

jul


Sikke en dejlig dag at vågne til. Solen skinner på den flotte sne, så det er svært at forestille sig snestorm og dårligt vejr sydpå. Heldigvis skal vi ikke den vej i julen, så vi nyder bare det skønne vejr.
Vågnede tidligt, da kæresten stod op, men han syntes, at jeg skulle blive liggende lidt endnu - det blev så til to ekstra timer - hmmm. Men så var jeg også vågen en times tid i nat, hvor jeg fik spist et æble og nød en masse små babyspark inde i maven.
Om lidt skal vi i kirke, et hurtigt besøg hos min søster og ungerne, og så skal der holdes juleaften med masser af hygge, god mad og gaver. Jeg synes stadig, at juleaften er noget helt specielt, og jeg elsker når min far finder de gamle sanghæfter frem fra de tidlige firsere. Dengang var hele familien altid samlet til julehygge hos Dansk Metal - det blev holdt i Aalborg Hallen. Sanghæfterne er fint dekorerede med diverse tegninger og hestenavne - underskrevet Dorthe 6 år:-).

Rigtig glædelig jul til alle!

2 kommentarer:

  1. Jeg så på nyhetene her i Norge at det var litt kaos i Danmark for tiden, her i Norge er det slik hvert eneste år :-)
    Godt Nyttår til dere.

    SvarSlet
  2. Her ligger masser af sne hos os, men det er vist langt værre andre steder. Tror I nordmænd er lidt sejere end os mht. sne:-)
    Også et godt nytår til dig!

    SvarSlet