torsdag den 4. august 2011

min blog er stille

Johanne 3 måneder
Min blog er stille, ikke fordi der er stille i mit liv, men fordi tiden går med alt andet end blogland. Jeg elsker blogland, men jeg elsker også tiden med min dejlige datter. Og derfor når jeg ikke rundt til ret mange blogs for tiden, får kommenteret på dejlige indlæg eller får skrevet noget på min egen blog. Jeg tænker tit, at jeg lige skal skrive et indlæg og poste nogle fine billeder, men indser hurtigt at ikke ret mange ud over mig selv, kæresten og vores familier vil nyde de mange billeder af en smilende, hurtigt voksende baby.... På den anden siden er bloggen jo mest for mig selv, så hvorfor ikke storspame den med masser af lækre babybilleder:-).

Siden sidste indlæg er min babygirl blevet døbt, det var den skønneste søndag med masser af morgensol, dejlige gæster, skøn prædiken, en baby der sov hele tiden i kirken, fine gave og skønne hilsner fra gode venner. Hvad mere kan man ønske sig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar