torsdag den 11. februar 2010

Ny forårsagtig give away



Denne give away er bare så flot og forårsagtig. Jeg vil SÅ gerne vinde den, da den er lige hvad jeg trænger til.

Jeg har fulgt Karinas blog gennem længere tid, synes hun laver så mange flotte ting, som hun altid deler med alle os andre. Hendes kreativitet og dygtighed skinner igennem alt, hvad hun laver. Gennem hende fik jeg modet til at begynde at strikke mønster med flere farver - for aller første gang. Og det går stadig fremad, selvom jeg ikke når så meget, som jeg gerne vil.


I morgen er det weekend, og hvor jeg dog trænger. Min to-do liste er kæmpe lang, men satser på at kunne afkrydse nogle af punkterne, når jeg rammer søndag aften. Er bare helt sikker på, at jeg ville nå endnu mere, hvis sneen var væk, hvis solen var fremme hele dagen, hvis det piplede op fra jorden, mens fuglene fløjtede imens. Måske engang..... "Mens vi venter" giver pludselig en helt anden mening......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar