onsdag den 3. februar 2010

Sne, mere sne og så lidt sushi

Alt det sne, tænk at det bliver ved. Min bil kørte langsomt gennem morgentrafikken, men alligevel lykkedes det mig at glide et langt stykke ind i et lyskryds. Pu ha, det var væmmeligt. Kørte ikke ret stærkt, men alligevel nåede jeg lige at panikke lidt.
Heldigvis gik det fremad derefter, motorvejen var helt fri for sne, og her gled trafikken som normalt.

Efter arbejde havde jeg en dejlig aftale med en kollega, så vi trodsede snevejret og kæmpede os ind til Sushi Sushi. Lækkert sted med super mad og god betjening. Nu venter der bare en aften i sofaen med lidt arbejde og en stor chai latte, men først skal der lige laves en omgang Lady og vagabondens hofret fra "Rollinger og roulader".

1 kommentar:

  1. Tillykke med din nye blog. Den glæder jeg mig til at følge.
    Jeg må erkende at sushi bare ikke lige er mig - måske har jeg bare smagt det forkerte.
    Rigtig god weekend når du når dertil:-)
    kh. Christina

    SvarSlet