tirsdag den 16. februar 2010

Posten kom forbi

I weekenden var jeg så heldig, at posten kom forbi med en gave vundet hos Helle. De fineste snefnug ligger nu på mit spisebord, indtil de skal pakkes ned igen om et par uger. Mere om det senere. Men selv om jeg er træt af sneen udenfor, er jeg super glad for at have snefnug indenfor.
Helle laver mange fine ting, hver måned laver hun en download of the month. I denne måned er det den fineste kalender, som jeg har printet og flittigt bruger dagligt. Flotte farver og søde tegninger. Og så har hun også lavet de skønneste kort, som man også kan hente gratis. Tænk at man både er så flittig og kreativ, og så samtidig deler ud af det til alle os andre.
Og nå ja, så blev hun min første faste læser, så mange tak for det Helle!

1 kommentar:

  1. Hvor er du sød Dorthe... ;) Men som jeg har skrevet på min blog, så forstår jeg slet ikke at posten kan være SÅ langsom... De har f*** været længe undervejs!!!
    Men hvor det varmer at komme ind på din blog og læse dine pæne ord! ;) Tusind tak!!!

    SvarSlet