fredag den 26. februar 2010

Stadig vinterferie

Min vinterferie er så småt ved at nærme sig slutningen, og det føles næsten også som om min krop er.... Onsdag tilbragte jeg rigtig mange timer på vores loft, hvor jeg havde gang i den helt store sortering og udsmidning. På mandag er der en uge til, at de nye ejere af vores lejlighed får nøglen, så alt skal være flyttet inden. Vores loftsrum var så fyldt, at da jeg startede, kunne jeg ikke se gulvet.... Pu ha, men nu er det tømt. Men det var en kold omgang, især da tingene efterfølgende skulle ned fra fjerde sal til gaden, ud i kulden og ind bag i traileren. Heldigvis havde vi to gode og stærke hjælpere, som gik meget aktivt til opgaven.
Men i går da jeg vågende, var jeg helt stoppet i hele hovedet, have propper i ørerne og en meget rusten hals. Øv. Jeg havde ellers lavet en ekstra lang liste over alle de ting, jeg skulle nå. Jeg måtte aflyse en aftale med min søster og tilbringe dagen på sofaen under et tæppe med masser af kamillethe med god honning. Heldigvis med computeren på skødet og en masse ture rundt i blogland.

Havde satset på at være helt frisk i dag, men må nok se i øjnene, ar det er jeg ikke. Desværre har jeg et lille ekstra job, som jeg skal på en times tid i eftermiddag. Jeg har skrevet rundt til alle, som kunne afløse, men der er ingen, der har mulighed for at hjælpe. Jeg må nok mande mig op, indtage godt med piller og så bare gøre det så godt, som jeg kan.
I morgen må jeg bare være frisk, der skal vi have flyttet en masse ting ud i det Boxit rum, som vi har lejet.
Og så må det godt blive forår snart, jeg trænger!

5 kommentarer:

  1. Din stakkel, god bedring:)

    SvarSlet
  2. Tak Rikke!
    Heldigvis var der en venlig kollega, som snuppede timen for mig, så jeg kunne blive hjemme under tæppet:-)

    SvarSlet
  3. Jeg håber også snart du bliver rask igen.

    Og så velkommen til Bloglandia som jeg elsker og også håber du vil komme til at holde rigtigt meget af. Dit blognavn er rigtigt fint, det var det der i første omgang lokkede mig herind.

    Masser af forårskram.

    (Suk: du er en af de mange blogger blogs der ikke har åbnet for at man selv kan sætte web adresse ind. De der muligheder blogger har listet op dur ikke. Ihvertfald ikke når man har en typepad blog. Derfor bliver jeg nød til at have sådan en lille bloggerblog alene for at kunne kommenterer og henvise til min rigtige blog. Mange andre vælger istedet aldrig at kommenterer så hvis du i fremtiden vil have kommentarer fra andre end blogspot bloggere skal du klikke i den kasse der tillader at man selv indsætter web adresse.)

    SvarSlet
  4. Tak Marina
    Jeg forsøger at ændre lidt på indstillingerne.
    Jeg er rigtig glad for, at du kan lide mit blognavn, forsøgte at finde noget, som var "mig".
    KH Dorthe

    SvarSlet
  5. Perfekt nu virker det. Jeg ved ikke hvorfor blogger har de kategorier når de tilsynelandene ikke virker. Jeg har fået kommentarer fra andre ikke blogspotbrugere der synes min ide med henvisningsbloggen er smart fordi de heller aldrig kan kommenter. Selv tror jeg nu mest det er fordi jeg ikke kan holde min mund....

    Dit navn er skønt og hvis det er sådan du er kommer jeg gerne igen fremover.

    SvarSlet