onsdag den 9. februar 2011

proto-uglen


Jeg legede lidt med fugle i weekenden, men har desværre ikke haft tid til at lege videre siden. Her kommer dog et par billeder af proto-uglen. Mine plan er, at det skal ende med en hel familie i forskellige farver, størrelser og tykkelser. Er nogenlunde tilfreds med resultatet, men har også tænkt tanken, at det måske mest ligner noget, eleverne laver i billedkunst (i indskolingen) ...... med alle de dygtige bloggere rundt omkring i blogland, får man (læs: jeg) meget nemt mindreværdskomplekser.
Alligevel vælger jeg dog den positive vinkel og siger, at det mere er processen end resultatet, der er det vigtigste:-).


Lidt ugle-inspiration kommer fra denne køredragt, som jeg har købt på udsalg. Og nå ja, om fem uger har jeg haft min første dag på barsel. Hvor er det vildt!

1 kommentar:

  1. Det bliver dejligt med barsel - der er ikke længe til. Og uglen - den er fandme fin!

    SvarSlet