onsdag den 2. februar 2011

som en snegl

Tak for alle kommentarerne til forrige indlæg! Selvom jeg mest skrev det for min egen skyld, for at kunne huske hvad der skete og hvordan det føltes, så var det rart at få en hilsen med på vejen.


Jeg har stadig ondt i maven, men jeg synes, det går fremad. Dog bevæger jeg min langsomt som en snegl.... Er blevet meget bevidst om alle de muskler i maven, som bliver brugt til helt almindelige ting som at gå. Jeg går langsomt ned til mine timer på skolen, bliver ofte overhalet af både børn og voksne, men det er ok. Jeg har meget omsorgsfulde kollegaer, som passer på mig og som spørger ind til mig.


Eftermiddagene bliver brugt på afslapning på sofaen, og heldigvis bliver en masse kreative tanker tænkt. Jeg har planlagt masser af gøremål, har mange idéer og lyst til at kaste mig ud i nye projekter. Jeg har bestilt papir og tapet til sættekassen, som står i kælderen. Jeg har fundet hækleopskrifter på forskellige småting og ikke mindst dyr, så nu skal der gang i hæklingen. Jeg har lavet indkøbsseddel til Ikea og stofbutikker, der skal blandt andet syes sengerand, hagesmækker, babytøj, fugle til ophæng, flagranke m.m.


Resten af aftenen skal bruges til en stor tur rundt i blogland! Min liste med idéer til kreative gøremål kan sagtens udvides, især nu hvor der er 2½ uge til ferie.....

1 kommentar:

  1. Det ser dejligt ud Dorthe. Godt at du har det bedre - du kan tro jeg har tænkt meget på dig i denne uge! : )

    SvarSlet