søndag den 20. februar 2011

vinterferie

Planerne for weekenden blev ændret en anelse. Vi havde snakket om maling af trappeopgangen fra kælder til første sal, men selv med en 6 meter lang stige kan det vist ikke lade sig gøre. Vi bliver nok nødt til at betale os fra det alligevel....
Lørdagen blev brugt på dejlig gåtur over broen til Aalborg i solskin, lækker brunch på Café Vesterå efterfulgt af lidt shopping til de dele af min krop, som bare svulmer og svulmer:-). Resten af dagen var præget af total afslapning, nem og lækker mad og Stieg Larsson extended version DVD - fantastisk.
Søndagen er blevet brugt på bagning, blandt andet rugbrød for første gang (synes det lugtede meget som øllebrød undervejs), men det blev rigtigt godt. Kæresten har givet min sættekasse anden omgang maling, så den kan jeg komme i gang med i næste uge. I aften skal vi spise italiensk på en af mine yndlingssteder i Aalborg, nemlig Fellini. Min far har inviteret os med ud at spise, og det glæder vi os meget til. Måske er det bare fordi, jeg er gravid, men jeg har studeret deres hjemmeside i løbet af eftermiddagen for at finde ud af, hvad jeg skal spise......

I morgen skal jeg tilbringe dagen i Århus sammen med en god veninde, glæder mig allerede til de mange butikker, især BOX de LUXE!

3 kommentarer:

  1. Åh, hvor er du heldig. Min vinterferie slutter nemlig i dag ;)
    Og glæd dig til Fellini, det er rigtig godt. Ha' en dejlig aften og ferie :)

    SvarSlet
  2. Både vinterferie og Fellini er et hit! Fantastisk god mad:-)

    SvarSlet
  3. Mmmmnnn - er svært misundelig på både Århus-tur og Fellini-mad. Glæder mig til vi snart ses.

    SvarSlet