torsdag den 17. februar 2011

tidlig vinterferie

To dages fri eller sygemelding om man vil. Det er jeg rendt ind i. Da der er mistanke om lussingesyge på min skole, blev jeg onsdag til middag sendt hjem sammen med en kollega. En tur til lægen, en blodprøve sendt til testning, og så ellers besked om at blive hjemme resten af ugen.
Jeg håber selvfølgelig, at det hele viser sig ikke at være lussingesyge, da det, jeg kan læse mig til om sygdommen, er ganske væmmeligt. Men indtil videre må jeg bare vente på svar på min egen og en elevs blodprøve. Jeg blev dog en smule harm, da jeg tidligere på dagen snakkede med min leder. Han havde talt med elevens forældre, som havde haft pigen til lægen i går. Lægen ville ikke tage en blodprøve, da han kun mente, at det var i ekstreme tilfælde...... helt ærligt! Min leder bad dog forældrene insistere på at få taget blodprøven i dag.
To dages forlænget vinterferie betyder lige pludselig masser af ekstra tid. Fantastisk. Jeg har klippet papir og limet til en svampeuro, jeg har bagt perler til armbånd, jeg har været på stor rundtur i blogland, strikket lidt på babytæppe og drukket masser af te. Helt alene er jeg dog ikke på sofaen.
Turen rundt i blogland bød på en masse skønne give aways. Jeg krydser fingre og håber på at vinde hos Marolle.

Hmm der kommer stille og roligt flere ting ind på børneværelset, men jeg ved ikke helt, om katten forventer at blive puslet..... Ved i hvert fald, at han ville blive ret sur, hvis han skal gå med ble.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar