onsdag den 20. april 2011

give aways

Jeg søger stadig overskud, hvis nogle i blogland har for meget af den slags, men humøret er trods alt på vej tilbage igen - mærkeligt nok samtidig med at kæresten vender hjem igen.... Men ellers er det svært at være i dårligt humør ret længe ad gangen, når baby sparker lystigt løs, hikker, vender og drejer sig.
I dag er jeg 37+0 og skal til jordemoder for at få tjekket, om hun har sat sig fast, og ellers om alting er som det skal være. Senere skal jeg hente kæresten i lufthavnen, og de næste par dage står den bare på påskehygge med familien.

Posten har været forbi med hele to gevinster, som jeg har været så heldig at vinde i give aways. Den ene er fra Lillesød, hvor Julie har syet den fineste kyse.

Den anden gevinst er fra Sara med den fine blog Mornord. Sara har syet denne fine lille café pusling, som jeg glæder mig til at skulle bruge. Sara åbner en netbutik den 1. maj, og allerede nu kan man se lidt af hvad, butikken byder på. Jeg skal i hvert fald omkring butikken, når den åbner!
Stor tak til Julie og Sara for de fine gevinster!

5 kommentarer:

  1. Mange tak for de søde, søde ord! - Og den gratis reklame ;) Glæder mig til at slå "dørene" op for Jer alle sammen.

    Hepper på, at overskuddet og baby snart melder sig.

    God påske!
    - Sara

    SvarSlet
  2. Skønt at vide at du har modtaget din gave,
    Og sikke heldig du er med to gaver på samme dag.

    Håber at det gik godt hos jordmoderen,
    og at overskuddet er kommet lidt tilbage med det smukke solskinsvejr idag.
    God påske, og held og lykke når lille igen skal komme til verden ;)

    SvarSlet
  3. Der skulle selvfølgelig stå lille pigen ;)

    SvarSlet
  4. Rigtig god påske til dig og dine.
    Baby er sikkert ved at færdiggøre de sidste krids-krads på væggen :)
    Nu er det snart - glæd dig! (Det gør du allerede, ved jeg godt!)

    SvarSlet
  5. Uha minus overskud.. Og her vil jeg give dig en AWARD.. Håber du vil deltage.. Tjek ind på min blog og læs yderligere.. Knus herfra

    SvarSlet