lørdag den 16. april 2011

weekendplaner og retrostofbytte

En weekend med eller uden planer. Jeg kan faktisk rigtigt gode lide begge dele. Sidste weekend var fuld af planer, og kæresten var hjemme til at gøre det hele lidt sjovere. Denne weekend er uden planer, men med mange idéer. Idéer der blandt andet indeholder hamaperler.
Savner kæresten enormt, især da jeg vågende alene i sengen igen, endda katten var skredet ned i stuen. Men nu skal jeg kun sove fire gange mere alene. Og helt alene er jeg jo ikke, for hvor er det skønt at vågne tidligt og lidt efter få et lille godmorgen spark fra maven.
Det er en meget aktiv baby, der er inde i min mave, men om natten er hun meget stille, og der mærker jeg hende sjældent ret meget.
Når jeg vågner så tidligt, som jeg gjorde i morges, er der masser af tid til at ligge og spekulere over babyrelaterede ting. Jeg kan nemlig ikke helt finde ud af begrebet med at sætte sig fast. Jeg var ved jordemoderen i sidste uge og skal igen på onsdag, og selvom hovedet oftest vender ned, har hun ikke sat sig fast endnu. Men hvad sker der, hvis hun ikke sætter sig fast? Jeg læser i bøgerne og på nettet, men kan ikke helt finde ud af det. Må hellere spørge jordemoderen på onsdag i stedet for at gå rundt og spekulere på det.
Jeg har byttet lækkert retrostof med Mette fra Kirkesjov, men jeg har ikke fået det vist frem endnu. Jeg er helt vild med begge stykker, men jeg ved ikke helt endnu, hvad det skal bruges til. Overvejer at gå i gang med at klippe firkanter og sy et babytæppe eller barnevognstæppe, men jeg vil helst være helt sikker, inden jeg sætter saksen i det flotte stof. Tusind tak til Mette for byttehandlen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar