tirsdag den 19. april 2011

overskud søges

Tænk at der findes gravide IRL, der klarer hverdagen med et eller flere børn på nuværende tidspunkt i deres graviditet. Og som formår at få en hverdag til at fungere uden at hormonerne eksploderer i deres krop. Endnu en gruppe af folk, jeg har fået fornyet respekt for - ligesom overvægtige der klarer en normal hverdag inklusiv cykling, rengøring, sex, havearbejde osv.

Og tag dig så lige sammen Dorthe P!

PS. Fik jeg ikke engang fortalt, at det er i morgen aften, at kæresten endelig vender hjem igen. Må forsøge at få hende den mugne til at forsvinde, så det er den overskudsagtige kæreste, der venter i lufthavnen på ham....

2 kommentarer:

  1. Jeg håber virkelig du får noget overskud tilsendt snart :-)

    Jeg husker tiden tydeligt, man bliver bare så utålmodig. Men ligepludselig har du en lækker bebs (og føler dig megatynd fordi maven er væk)!

    SvarSlet
  2. Har lige opdaget din blog.. Den er da for hyggelig..

    Jeg er mor til to. Jeg synes helt klart at graviditet nummer et var noget hårdere end nummer to. Tror egentlig de var ens men med nummer to havde jeg bare ikke tid til at tænke over at jeg var mega gravid specielt længe.
    Nyd at din krop vokser, for så er din lille guldklump sund og rask. Nyd at det snart er overstået Og nyd roen og tiden til at slå benene op.
    God påske..

    Lykke

    SvarSlet