mandag den 12. september 2011

Farveudfordring dag 1 - rød

Jeg har tilmeldt mig 3. sal til højres farveudfordring. Udfordringen går ud på dagligt at finde en bestemt farve i sit hjem, og jeg skyndte at melde mig til. Jeg synes, det er en stor udfordring lige nu, hvor jeg og resten af familien befinder sig i en fremlejet lejlighed i en hollandsk by. Katten og huset derhjemme passes af en dejlig veninde, som trænger til lidt tid for sig selv. Perfekt for os og for hende.
Hvorfor og hvor længe vi skal være i Holland, vil jeg fortælle meget mere om senere, måske kan noget huske, at kæresten befandt sig hernede, lige inden jeg fødte?

Mandag: Rød
Tirsdag: Gul
Onsdag: grøn
Torsdag: blå
Fredag: Lilla
Lørdag: Brun
Søndag: Orange

Jeg har leget lidt med kameraet i dag og fundet røde ting i lejligheden. Mange af billederne bærer præg af en mor på barsel.... som ikke er hjemme i vante omgivelser.
Johanne i dagens outfit - en rød body fra Småfolk

Lidt af yndlingslegetøjet fra Lamaze

Regnslaget til barnevognen

Lidt medbragt underholdning

Kaffe - koffeinfri og rød saftevand til den ammende mor

4 kommentarer:

  1. Det er da flot at du så alligevel kan finde så mange røde detaljer og sage :) Hende Johanne er da bare en nuser! :D

    SvarSlet
  2. Hvor er hun dog en skøn lille trold den johanne pige..:0) Nu er jeg så blevet nysgerrig efter hvorfor du i en tid skal bo i Holland... Men fedt må det være..:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  3. Dejligt at "høre fra dig" - synes jeg manglede dig på loppis i søndags. Og hvor er hun bare skøøøøøn den lille Johanne :)

    SvarSlet
  4. Må nok indrømme, at jeg også selv er temmelig vild med hende Johanne:-).
    Synes farveudfordringen er rigtig sjov, især når jeg skal finde farverne hernede i det hollandske:-).

    SvarSlet