torsdag den 15. september 2011

farveudfordring dag 4 - blå - men håber på RØD

Lidt blå lotus detaljer fra mit køkken hjemme i DK
Lidt flere køkkendetaljer, denne gang heldigvis med en rød detalje!
I dag er der valg i Danmark, og selvom jeg befinder mig i et andet land, krydser jeg fingre hele dagen, og jeg håber sådan på, at vi i aften står med en ny regering. Kæresten og jeg brevstemte, inden vi rejste, fordi vi ville være sikre på at gøre vores stemme gældende. Alt for længe har der været ført en politik i Danmark, som jeg bare slet ikke er enig i, og jeg bliver ofte flov på hele nationens vegne, når andre lande kommenterer på eksempelvis vores meget stramme udlændingepolitik.
Lidt mere af Johannes legetøj
En blå pose, som i Holland fungerer som vaskekurv til stofbleer
En fugl fra ammepuden
Lidt pynt fra lejligheden, som ikke er grønt
Blå gummistøvler på kalenderen
Det er ikke fordi, min blog pludselig skal være en politisk blog, men jeg blev lige lidt inspireret, da det gik op for mig, at dagen i dag er blå.

3 kommentarer:

  1. Hej Dorthe
    Det lyder spændende med jeres udlandsophold, håber i befinder jeg godt i det hollandske:)
    (Og ja, jeg håber nu også på, at dagen bliver rød:))
    Kh Rikke

    SvarSlet
  2. Dine BLÅ Lotusting er så smukke :-)

    SvarSlet
  3. Rikke: vi befinder os godt hernede, men jeg er da glad for, at det kun er for en periode. Savner mit hus og min kat, mine venner og familie, mødregruppe og vante omgivelser.
    Helle: jeg elsker Lotus, og jeg har heldigvis en masse:-). Synes gryderne er perfekte til madlavning!

    SvarSlet