tirsdag den 13. september 2011

Farveudfordring dag 2 - gul

I dag gælder det farven gul. Jeg kan rigtig godt lide gul, især sammen med lilla, men må nok indrømme, at jeg ikke har ret mange gule sager - især ikke i Holland. Det er ret sjovt at følge med i blogland i denne uge, der dukker så mange fine detaljer op på mange blogs. Glæder mig til at følge med resten af ugen. Super god udfordring fra 3. sal til højre.
Vi har nu været i Holland i en uge, og hverdagen er kommet godt i gang. Vi er her, da min kæreste skal arbejde på sin ph.d hernede. Der ligger et rehabiliteringscenter ikke så langt fra, hvor vi bor, hvor han skal lave nogle forsøg med patienter med rygsmerter. Normalt er han tilknyttet universitetet i Aalborg, men han har også en hollandsk vejleder. Det var en ganske kort forklaring på, hvad vi laver hernede. Johanne og jeg er selvfølgelig med, skønt med barsel. Jeg skriver mere om byen senere, når jeg har fået taget nogle flere billeder.
Lidt mere legetøj fra Lamaze
Ble i størrelse 3 med gule detaljer
Gult bånd fra Søstrene Grene - medbragt hjemmefra
Lilla bukser med gule detaljer
En dejlig gul hjort

En lækker bille, som ofte ryger i munden


1 kommentar:

  1. Sikke fine gule ting:-) Det er en rigtig dejlig farve, men jeg havde også svært ved at finde noget, det må jeg lave om på, er blevet så glad af alle de skønne gule ting rundt om i blogland.
    Glæder mig til at følge din blog og høre mere om livet i Holland:-)

    SvarSlet