onsdag den 28. september 2011

Som så mange andre...

Som så mange andre her i blogland, hopper jeg også med på bølgen.
på tur med barnevognen
A. age: 33 år, selvom jeg ofte tror, at jeg allerede er 34.....
B. bedsize: 180/200 med plads til baby.
C: chore that you hate: støvsuge.
D. dogs: elsker hunde, men har ingen selv.
E: essential start to your day: amme Johanne.
F: favorite color: lilla.
G: gold or silver: bruger ikke rigtigt smykker, men nok sølv.
H: height: 168 cm.
I: instruments you play(ed): blokfløjte og guitar som barn.
J: jobtitle: folkeskolelærer.
K: kids: Johanne.
L: live: i Nørresundby, lige ved siden af Aalborg. Pt. dog i Holland
M: mother's name: mor. N: nicknames: Dorthe P, DP.
O: overnight hospital stays: fødte Johanne kl 02.52, men ikke indlagt.
P: pet peeves: smålighed og nærighed.
Q: quote from at movie: "run you fools" sagt af Gandalf i Ringenes Herre.
R: right or left handed: højre.
S: siblings: storesøster og storebror, og så en masse af pap:-).
T. time you wake up: det bestemmer Johanne.
U: underwear: altid.
V: vegetable you hate: alle slags svampe.
W: what makes you run late: kommer stort altid for tidligt.....
X: X-rays you had: knæ, skulder og tænder.
Y: yummy food that you make: pastasalat, men drømmer om at lære at lave sushi
Z: zoo animal: alle, pånær edderkopper.

3 kommentarer:

  1. Hyggeligt. Det vil jeg lave ved lejlighed :-)

    SvarSlet
  2. Sjovt at du bliver kaldt DP, vi kalder tit min ældste søn for DB (Danni-boy) :-) hyggeligt at vi sådan kan læse lidt om hinanden.

    Kh Christina.

    SvarSlet